W polityce jakości kierownictwo wyraża pewne zobowiązania które chce realizować w odniesieniu do tejże określonej polityki. System zarządzania jakością pozwala na stwierdzenie że firma zapewnia swoim klientom wyroby czy usługi na określonym – i stabilnym poziomie jakościowym.
Aby zapewnić ze te cele zostały osiągnięte należy posiadać wykwalifikowaną kadrę ludzi mających dostateczną wiedzę teoretyczną ora doskonałe predyspozycje do wykorzystania wiedzy zdobytej na szkoleniach w praktyce. Systemy ISO posiadają zbiór wymagań – również dotyczących szkoleń pracowników – które należy spełnić aby móc ubiegać się o certyfikat w jednostkach do tego uprawnionych
Wiadomym jest też fakt, iż szkolenia ISO ciągle będą popularne, ponieważ wszyscy pracownicy organizacji muszą posiadać świadomość jakościową, świadomość ponoszenia odpowiedzialności za wytwarzany wyrób czy usługę. Tylko taki system jakości, oparty o wyszkolonych pracowników może skutecznie funkcjonować i spełniać swoje zadania.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz